Nome Flyklubbs nye hjemmeside

Publisert: 13. mars 2009 av Anders Bergane

Endelig er vår nye hjemmeside her. Håper den faller i smak og at den kan gi klubben vår et sårt tiltrengt løft. Mange punkter er ennå ikke helt ferdige, så man kan vente oppdateringer på sidene fremover mot våren og den etterlengtede sesongstarten.

Sidene har som sagt nå fått en grunnstamme med menypunkter og lignende men det gjenstår selvsagt en stor jobb med å holde den i live i årene fremover. Derfor er det bruk for alle som kunne tenke seg å oppdatere litt på sidene innimellom. Det kan være konkrete saker anngående Nome Flyklubb eller for eksempel småreportasjer og nyheter fra det daglige i Nome Flyklubb og Lunde flyplass.

Sidene er utrolig enkle å adminstrere. Kan man Office og Word så vil det gå som en lek.

Tilgang til medlemssidene vil bli sendt til alle medlemmer så fort alt er på plass administrativt.

Mange legger kanskje merke til at de fleste bildene ikke er av Nome Flyklubbs fly enda. Det skyldes rett og slett mangel på gode nok bilder foreløpig. Men det kommer selvfølgelig med tiden.

Så igjen, følg med fremover. Sidene er på langt nær ferdige 100%.