Viktig melding om sommerleiren

Sosialt under en tidligere sommerleir.
Publisert: 28. juni 2009 av Anders Bergane

Det nærmer seg med stormskritt uke 28 og uke 29. Allerede neste lørdag (4. juli) så skal det etter planen smelle i gang. Vi trenger derimot å vite litt om hvem som kommer og ikke. Vi satser på å få "samlet" aktvitet, ikke mange dager med lite aktivitet.

I uke 29 ryktes det også at Sandefjord Seilflyklubb kommer til Lunde pga manglende slepefly. Dette er ennå ikke bekreftet. Hvis dette blir tilfellet så vil det naturligvis bli liv på plassen og vi satser på å fyre opp grill og det som hører med.

Helgen 10 - 12. juli vil sannsynligvis Tønsberg Seilflyklubb også komme til Lunde en tur.

For å kunne planlegge litt bedre og sette opp noen lister over de to ukene, så bes de som vil fly, ringe til Terje Aasane eller sende sms på 91 31 77 86. Vi anbefaler også å melde seg på sommerleiren på medlemssidene våre her. Her ligger hver enkelt dag ute og man kan gjøre påmeldinger for enkeltdager.
Husk at en påmelding på medlemssidene er like seriøs som en telefon til Terje. Det har allerede kommet endel påmeldinger der. På den måten blir det lettere for andre å se hvilke dager det er store muligheter for aktiviteter på plassen.

Bruk gjerne kommentarfeltene under for å diskutere mulige dager å fly på. Vi håper så mange som mulig kan denne sommeren. Været har jo vært upåklagelig den siste tiden. Vi får håpe det fortsetter!