Høstsesongen fortsetter på Notodden?

Over Lunde, men snart over Notodden?
Publisert: 25. aug. 2009 av Anders Bergane

Det viser seg at slepeflyet vårt blir lengre ute enn først antatt. Flyet vil sannsynligvis bli ute for sesongen og klubben ser på alternativer. Per idag finnes det to alternativer. Det ene er å flytte all aktivitet til Notodden og avslutte sesongen der, eller å få leid inn et slepefly til Lunde.

Men det å leie inn et slepefly på Lunde innebærer at aktiviteten må økes for at det skal være noe vits. De som er lysten på videre flyging på Lunde i høst bør derfor kontakte Terje Aa.

Finnes det ikke noen mulighet for at det lønner seg med innleid slepefly så avsluttes sesongen på Notodden der vi benytter slepeflyet som brukes der. Her kan sesongen også forlenges noe utover september som er vanlig på Lunde.

Førstkommende flyhelg (29. - 30. august) er avlyst pga blant annet ingen ledig instruktør og slepefly problematikken. Men vi håper at de neste helgene etter der kan passe slik at vi får avsluttet sesongen på en verdig måte.