Sesongen nærmer seg slutten

Noen fine dager har det vært i år.
Publisert: 18. sep. 2009 av Anders Bergane

Det nærmer seg sesongslutt på Lunde for seilflyging. Det er selvsagt fortsatt mulig å fly, men aktiviteten den siste tiden tilsier at det kanskje vil bli minimalt utover. De som måtte ønske å fly litt mer i høst, så er det muligheter på Notodden. Terje Aasane bør da kontaktes.

Maulen er for tiden sendt til reperasjon, men når den blir ferdig er enda uvisst. DG'en og LS4'en står på Lunde og er flybare.

Utover høsten/vinteren prøver vi å få til et møte der vi prøver å legge en slagplan for veien videre for Nome Flyklubb.

Aktiviteten i år har selvsagt vært for dårlig og grep må gjøres i klubben. Det begynte brukbart i mai og juni, frem til Wings and Wheels. Så satte regnværet inn i omtrent hele juli. Likevel fikk vi to fine flydager i midten av juli der klubben blant annet ble profilert på NRK Radio.

Etter dette har manglende interesse for å fly, mangel på slepefly, mangel på instruktør/elever satt en stopper for flyging.

Likevel ser vi på første del av sesongen som et plus i forhold til i fjor.
Veien videre bestemmer vi helt selv!

Ha en fortsatt fin seinsommer/høst!