Vil vi ha seilflyklubb på Lunde?

DG'en ligger for salg, men enda ikke solgt.
Publisert: 12. april 2010 av Anders Bergane

De to siste årene er år man helst vil glemme i Nome Flyklubbs historie. Klubben har blitt angrepet av det som mange klubber ellers i Norge også har fått merke. Nemlig enorm nedgang i aktivitetsnivået. Lørdag om snaut to uker så vil på mange måter sjebnen til klubben avgjøres.

Som kjent blant de fleste så ligger seilflyene til klubben ute for salg. Det har de gjort lenge uten at noe spennende har skjedd. Det er kun tidsspørsmål før de selges hvis ingenting gjøres. Før eller siden så vil det komme interessante bud. Derfor er årsmøtet 24. april en av de siste mulighetene vi har til å få snudd trenden og få kastet nye krefter inn i styret.

Nome Flyklubb håper virkelig at alle som er interessert i å ha en seilflyklubb på Lunde, møter opp med optimisme, engasjement, ny giv og glød slik at man ikke gir opp før alle muligheter er utprøvd!

Årsmøtet vil bli avholdt i klubbhuset lørdag 24. april klokken 13:00