Informasjon om kjøp av slepelapper

Publisert: 28. mai 2010 av Anders Bergane

Om ikke systemet har vært fullt aktivt i de senere årene så tar vi nå opp igjen systemet med slepelapper. Anders Bergane og Egil Roland har ansvaret for salg av disse lappene og det er disse man kontakter for å få kjøpt nye. Slepelappene ligger i klubbhuset og må hentes der.

For de som ikke er kjent med systemet så innebærer det at man kjøper et visst antall "slepelapper" (små klistremerker med forskjellige høyder påskrevet) og klistrer disse inn i klubbens flylogg på sine egne flyturer. Dette sparer kasserer for mye arbeid i tillegg til at man lett får en oversikt selv hvor mye man har betalt inn og hvor mye man har igjen før man må kjøpe nye slep.

For å kjøpe slepelapper kan man enten betale kontant eller fremvise utskrift av en bankoverføring til Nome Flyklubbs konto. Utskrift fra nettbanken holder.
Klubbens kontonummer er 2665 07 00685 og brukes til alle innbetalinger.

Eksempel slepelapp kjøp:
Prisen for slep til 500 meters høyde er kr 250,- . Med andre ord kr 50,- for 100 meter.
En innbetaling på for eksempel kr 4500,- vil gi deg 15 slep til 600 meter.