Støtteundervisning flytelefoni

Publisert: 14. mars 2011 av Frode Sveinungsen

Vi har endelig blitt enig om tid og sted for støtteundervisning i flytelefoni. Torsdag 17 mars besøker vi tårnet på Geiteryggen!

Max Olsen har sagt seg villig til å hjelpe oss med litt støtteundervisning i flytelefoni, og hva er vel et bedre undervisningsrom enn tårnet på Geiteryggen..

Hold av Torsdag 17 mars kl 17:00.

Dette er rett og slett et spark i baken til dere som ønsker flytelefonisertifikat, men som kanskje synes det er litt trått å gjøre det alene. La oss samles en gjeng og ta dette sammen. Vi oppfordrer dere som vil være med på dette til å gjøre klar spørsmål på ting dere lurer på, slik at flest mulig kommer klokere ut av dette, og er godt rustet til både innsendingsbrev, samt teorieksamen. Max kan nok svare på alt!

På grunn av begrenset plass i tårnet, setter vi en grense på 5-6 stk.
Vi bør prioritere dem som virkelig ønsker å ta flytelefoni, utenom det er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder.  Bekreft din interesse ved å kontakte Frode eller skriv i kommentarfeltet under her.

For dem som ikke har bestillt kurset enda, kan det bestilles her:

Første mulighet for å ta eksamen er i slutten av mai, med påmeldingsfrist 2 mai. For å melde seg opp til teorieksamen, må man først levere inn 4 innsendingsbrev til luftfartsskolen.

Kostnader blir ifølge BSL A 1-2:

Kursmateriell                    1085kr
Teorieksamen                  780kr
Ferdighetsprøve             1340kr

Oversikt over eksamensdatoer er som følger:

PPL(A/H) eksamen:

Påmeldingsfrist