Regn, regn og atter regn i Lunde

Publisert: 18. juli 2011 av Anders Bergane

Etter en helt grusom sommer håper klubben på litt bedring i været nå. Vi er inne i andre uke av sommerleiren men været er dessverre ikke med oss i det hele tatt. Både slepeflyger og instruktør står klar til å ta imot seilflygere og nye elever men står foreløpig arbeidsledige.

Det har i de to siste dagene kommet mye regn igjen og banen er nok en gang oversvømt av store vanndammer. Noe som betyr at banen bør tørke i minst ett døgn eller to før den kan brukes igjen.

For å ikke slite på banen for mye så stenger vi banen for andre enn klubbens fly den kommende tiden for å begrense skadene. Vi ber alle medlemmer som vil fly følge med på kalenderen vår her:

Vi håper at været blir bedre og at vi får fløyet som vi bør gjøre utover resten av sesongen. Alle flyene er i god stand og vi er godt dekket på slepeflyger og instruktørsiden.