Nome Flyklubb post@nomeflyklubb.no og fortell oss at du vil fly, så avtaler vi resten per e-post. Vi håper at dette kan sørge for at de som vil teste ut seilflyging får gjort dette i høst, etter at all regnet har ødelagt for oss de to oppsatte helgene etter Flydagen." />

Vil du få deg en prøvetur i seilfly?

Publisert: 28. aug. 2011 av Anders Bergane

Er du kanskje en av de som snakket med oss under Flydagen på Geiteryggen lørdag 20. august, eller er du bare en som kunne tenkt deg en prøvetur i seilfly? Ta kontakt med oss på post@nomeflyklubb.no og fortell oss at du vil fly, så avtaler vi resten per e-post. Vi håper at dette kan sørge for at de som vil teste ut seilflyging får gjort dette i høst, etter at all regnet har ødelagt for oss de to oppsatte helgene etter Flydagen.