Dugnad til helgen og oppgaver før helgen!

Publisert: 05. okt. 2011 av Anders Bergane

Til lørdag skal hangar rammeverket opp igjen. Alt er foreløpig etter planen. Skolen er ferdig med det de skal gjøre. Likevel har det vært svært mye å gjøre for klubben, og der har spesielt en person stått på. Det er endel småting igjen som må tas før helgen. Endel rør må rettes opp. Se tegning i artikkel.

Nome Modellflyklubb har blant annet fått ny vei ned ved pumpehuset fra demningen slik at de slipper å kjøre over rullebanen vår. Det hele ser meget bra ut!

Til helgen er det som kjent dugnad og vi starter kl 09:00 på lørdag og 11:00 på søndag. Lørdag kommer kranbilen og det er svært viktig at vi er godt med folk da. Vi burde ideelt sett vært minst 10 personer. Noe vi håper vi klarer. Etter at rammeverket er oppe er det selvsagt svært mye som skal på plass.

OBS Viktig! Send SMS til Anders (92 25 47 46) for påmelding til dugnad. Det er kjekt å vite at vi faktisk blir nok så vi slipper å stå der med skjegget i postkassa når kranbilen kommer lørdag morgen! De som allerede er påmeldt, kan se bort ifra dette.

Dugnadsstart lørdag er kl 09:00 og søndag kl 11:00.

Det er viktig at vi får tatt rørbøying av de skjeve røra før helgen kommer. Foreløpig har plassen ikke akkurat vært "rent" ned av dugnadsivrige medlemmer.
Som vist på bildet under så er det markert med Rødt på de som ikke er tatt. De som er markert med Grønt er tatt og de Oransje er rettet, men er ødelagt på et eller annet vis.

Kontakt Jan Tore, Anders eller Egil for hjelp til hvordan det skal utføres.

Hangardugnad 3