Sesongstart for seilflyene nærmer seg?

Publisert: 05. mars 2012 av Anders Bergane

Enda er det endel uker igjen, men med de varme dagene vi har nå om dagen er det lov å håpe på en tidlig sesongstart. Vi håper på april måned. Vi jobber knallhardt med å få inn flere elever til seilflyskolen og vil ha infomøte snart igjen. Vi har allerede en elev, men trenger fler.

Instrumentene til begge våre seilfly er fortsatt til overhalling i Tyskland, men ventes tilbake om ikke altfor lang tid. Det blir dessuten en dugnad på vingene til begge våre seilfly. Dette vil bli tatt i Skien i løpet av måneden.

Maule'en må kanskje også bort til Rakkestad en tur for en sjekk. Dette vil bare ta en dag.
Det er fortsatt snø i Lunde, så skiene kan fortsatt brukes på Maule'en, selv om det ikke er mange vann igjen som er landbare nå etter den milde perioden.

La oss håpe på en fin start på årets sesong, allerede i april. Og la det toppe seg utover sommeren med tidenes Wings and Wheels etterfulgt av sommerleir og Norgescup i seilfly.