8. og 9. september 2012

Publisert: 10. sep. 2012 av Egil Roland

Det ble en fin lørdag denne helgen, men brukandes forhold. Faktisk termikk-aktig aktivitet opp i mot 4 m/s, som bar greit opp til 15-1600 meters høyde.

Seilflyhistorisk var på plass denne helgen også, og Petter og Kjell-Ole fikk dagens lengste tur på 1:25 med Specht'en.

Det ble en del passturer denne lørdagen også, og mange blide ansikter. Nanett dukket opp etter jobb og fikk seg også et par starter. Geir Skjellaug sørget for sleping på lørdag og gjorde som alltid en super jobb. Takker og bukker.

Søndagen var det ganske mye folk på stripa, men da var ikke værgudene helt med oss. Relativt lavt skydekke, og tett var det også. Det ble bare tre skliturer før vi ga oss. Anders sørget for slep på søndagen, og der også er det alltid godt utført arbeid.

Vi er selvsagt på plass igjen neste helg! Kanskje et fint alternativ til Dysrku'n i Seljord? Eller kanskje se den fra lufta?

8. og 9. september 2012