Hvor god er en opplevelse hvis den ikke kan deles?

Publisert: 26. jan. 2019 av Frode Sveinungsen

Vår klubb er bygd opp på samarbeid rundt en felles nysgjerrighet for å lære å fly, og å dele denne kunnskapen videre til nye nysgjerrige medlemmer og venner. Dette gjør at vi i vår klubb har stor glede i andres selvrealiseringer, med de opplevelser og eventyr flygingen byr på hver sesong.

Den flygleden oppnår vi ved å hjelpe hverandre i alt vi gjør, som flyplassmannskap, bakkemannskap, slepepilot, brannvaktpilot, instruktør og som medelev og medlem. Alle har hatt en drøm om å fly en gang, og sammen har vi satt til liv våre drømmer i flere tiår.

Gledelig er det derfor at vi årlig har kunnet tilbudt seilflykurs til alle de som er interessert. Vi tenker absolutt fortsette den tradisjonen, og ønsker å invitere alle til et interessemøte for nyoppstartet seilflykurs 2019.

Lørdag 16. februar kl 12:00 møtes vi i klubbhuset for en hyggelig prat.

Vil du komme også?