Siste flydag før W&W

DG 500, Yak 52 og Maule i en fin mix
Publisert: 21. juni 2009 av Anders Bergane

Idag søndag var det siste flydag før Wings and Wheels neste helg. Terje, Simen, Anders, Ole Vidar og Knut Ivar var samlet for å få til litt flyging. Desverre kom regnværet fortere enn forventet og det ble kun en drøy timestur på Anders.

Det nærmer seg også Wings and Wheels med stormskritt og mye skal fortsatt gjennomføres før det hele er klart neste fredag. Ole Vidar og Terje satt idag opp arbeidslister for neste helg.

Dagens underholdning stod Håkon Landsverk for da han fløy acro med sin Yak 52 over plassen.

I løpet av uka vil det være aktivitet på plassen hver kveld. Med andre ord, har du litt tid til overs så trengs det sikkert hjelp nede på plassen.

En nærmere oversikt over arbeidsoppgaver og tidspunkter for hver enkelt, prøver vi å få lagt ut på medlemssidene så fort de er klare. Vi kommer tilbake til det, tidlig i uka.

Helgen før W&W '09