Påmelding til dagskurs for ungdom Torsdag 11 juli

Publisert: 07. juli 2019 av Frode Sveinungsen

Skriv inn denne adressen for påmelding:
www.nomeflyklubb.no/dagskurs

Nome Flyklubb ønsker velkommen til dagskurs i seilflyging for ungdom, torsdag 11 juli 15:00-20:00.

Dette får du være med på:
- 1 seilflytur, du får styre selv, og med mulighet for demonstrasjon av lett akrobatikk og G-krefter. (ca 20 minutter pr tur)
- Innføring i bakkehåndtering av fly
- Innføring i flyteori
- Grillen tennes og enkel grillmat serveres til deltagerne fra kl 17:00
- Video av flyturen får du tilgjengelig for nedlasting i etterkant.

Alt dette for 1200kr!
Får du rekruttert med deg en venn på seilflypakka, får du og alle dine deltagende navngitte venner kursavgiften til 1000kr istedenfor 1200kr.

Er du en ungdom som ønsker å være med denne dagen og ha det kult med de andre, men som ikke ønsker å være med på selve seilflyturen, så er du velkommen til det også, da koster det bare 50kr.

Vi har plass til 8 ungdommer til å være med på seilflypakka, og for dere som bare vil være med å ha det kult på bakken har vi ingen begrensninger på plass. Bli med på en kul dag på flyplassen.

Gyldig påmelding til dette dagskurset for ungdom gjør du ved å fylle ut dette skjemaet:
www.nomeflyklubb.no/dagskurs

Her er det førstemann til mølla, så vær rask med å sikre deg plass, og få med deg en venn så blir det litt billigere attpå til
Det er lov å ta med pilotbriller, og man må ikke ha telefonen på flymodus

Velkommen til dagskurs!

PS! For personer under 18 år kreves det skriftlig tillatelse fra begge foreldre for å være med å fly.