Dugnad på seilflyene igjen

Vi har behov for en liten dugnad på seilflyene nå som hangaren er på plass. Flyene står i hangaren i hengerene m/varme, men det trengs å gjøres litt mer før vi setter dem i vinterdvale. Derfor inviterer vi til dugnad lørdag 7. januar kl 11:00 i noen små timer. Egil Roland er ansvarlig for dugnaden.

Publisert: 02. jan. 2012 0

Maule'n er ferdig fra Rakkestad

Vårt motorfly kom før nyttårshelgen fra årlig kontroll på Rakkestad og er nå klar til å flys. Banen er brukbar, men vær på vakt(!) Det kan fort endre seg. Skiene kommer på en dag det blir litt mildere i været. Og så får vi bare håpe på godt med snø utover nyåret slik at Maule'n blir brukt.

Publisert: 02. jan. 2012 0

God jul og et riktig godt flyvende termikk år!

Nome Flyklubb ønsker alle medlemmer og andre flyvenner en riktig god jul og et godt nytt flyvende år. Vi sees på nyåret til blant annet ekstraordinært årsmøte og det ordinære årsmøtet i februar!

Publisert: 23. des. 2011 0

Ekstraordinært årsmøte 12. januar 2012

Det kalles herved inn til ekstraordinært årsmøte i Nome Flyklubb, torsdag den 12. januar kl 1900 i Nome Flyklubb sitt klubbhus. Håper så mange som mulig har mulighet til å stille. For øvrig ønsker vi God jul og Godt Nytt År til alle medlemmer! Håper på økt aktivitet i 2012!

Publisert: 22. des. 2011 0

Dugnad på seilflyene

Vi har behov for en liten dugnad på seilflyene nå som hangaren er på plass. Flyene står i hengerene men det trengs å gjøre litt med dem før de går i delvis vinterdvale. Derfor inviterer vi til dugnad søndag 18. desember kl 11:00 i noen små timer. Egil Roland er ansvarlig for dugnaden.

Publisert: 16. des. 2011 0

Vellykket Julebord

I helgen hadde vi årets julebord i klubben, og 8 mette mannfolk kunne til slutt konstatere at det hele var en hygeglig seanse.

Publisert: 12. des. 2011 0

Se vår flotte hangar!

I helgen ble siste del av hangarprosjektet gjort ferdig på Lunde flyplass og Nome Flyklubb er nå den lykkelige eier av en strøken hangar som vil stå i mange mange tiår. Nok en gang var det mange medlemmer som bidro til at det hele gikk relativt smertefritt.

Publisert: 06. des. 2011 0

Hangardugnad lørdag 3. desember kl 09:00

Lørdag 3. desember kl 0900 til 1600 setter vi opp duken i Lunde. Duken er i disse dager underveis til Lunde flyplass og den ventes tidlig i kommende uke. Dette er siste del på hangarprosjektet og vi håper på å ikke bruke altfor mange timer av denne lørdagen. Vi håper selvsagt på like godt oppmøte som de to foregående gangene. Og ikke minst så håper vi på godt og mildt vær.

Publisert: 17. nov. 2011 0

Duken kommer denne uken?

Duken til hangaren er i full produksjon og det ventes at den kommer denne uken eller neste uke. Dette betyr at en ny, men heldigvis, den siste dugnaden er på trappene. Vi sender ut info så fort vi har fått bekreftet at duken er på plass og alt det praktiske rundt dugnaden er fikset. Slik som kranbil osv.

Publisert: 31. okt. 2011 0