O-kurs 2011

Helgen 14.-16. oktober var unge(?) lovende (hæ??) Roland og fremadstormende Sveinungsen på O-kurs samling på Starmoen. Som hhv. kandidat og instruktør.

Publisert: 20. okt. 2011 0

Reisverket er oppe på beina igjen!

Hangaren i Lunde er på vei opp igjen. Idag, lørdag, stilte medlemmer og ikke medlemmer opp for å reise rammeverket igjen. Klokken 0900 var det oppmøte og kl 1800 ble det hele avsluttet. Da hadde man fått opp alt av jern på rammeverket og skrudd til stort sett alt. Kjempeinnsats! Søndag fortsetter vi arbeidet på hangaren! Oppmøte er kl 11:00.

Publisert: 08. okt. 2011 0

Dugnad til helgen og oppgaver før helgen!

Til lørdag skal hangar rammeverket opp igjen. Alt er foreløpig etter planen. Skolen er ferdig med det de skal gjøre. Likevel har det vært svært mye å gjøre for klubben, og der har spesielt en person stått på. Det er endel småting igjen som må tas før helgen. Endel rør må rettes opp. Se tegning i artikkel.

Publisert: 05. okt. 2011 0

Hangardugnad helgen 8- 9. oktober

Lørdag og søndag 8- 9. oktober blir det dugnad i Lunde. Da setter vi opp hangaren igjen og dette er et krevende arbeid der vi trenger så mange som mulig til å hjelpe til. Vi trenger minst like mange som sist. Håper mange kan delta. Start blir kl 09:00 lørdag og har vi arbeid igjen til søndag så fortsetter vi kl 11:00 på søndagen.

Publisert: 26. sep. 2011 0

Vil noen fly førstkommende helg?

Førstkommende helg, 1- 2. oktober er det meldt strålende sol og 23 grader i sør-Norge. Det kan bety den siste av fine flyhelger i år. Vil noen benytte seg av muligheten? Vi har foreløpig slepeflyger lørdag fra kl 13 og hele søndagen. Sett deg opp på kalenderen hvis noen har lyst. Blir vi mange nok så flyr vi!

Publisert: 25. sep. 2011 0

Hipp hipp

hurra!
De hjertligste gratulasjoner overbringes herved Tor Erik Øksenholt, som er blitt 60 år ung!

Publisert: 25. sep. 2011 0

Vi trenger bøyehjelp fort!

Klubben har som kjent mange rør å bøye før hangaren skal settes opp igjen. Dette er arbeid som kan gjøres uten at man er avhengig av hjelp fra andre. Det er dugnad imorgen søndag kl 10. Ellers er det ikke satt opp noen foreløpige tidspunkter for neste fellesdugnad.

Publisert: 24. sep. 2011 0

Dugnadsarbeidet

går sin gang. Fredag fikk vi gjort unna en god del, drenering rundt hangaren kom på plass, og grovretting av masse ble gjort.

Publisert: 24. sep. 2011 0

Helgens hangardugnad

Helgens hangardugnad gikk rett og slett forrykende! Mange medlemmer stilte både fredag og lørdag og vi ble ferdige med alt vi skulle pluss mer til lørdag kl 17:00. Lenge siden sist vi har sett like effektiv dugnad i Lunde.

Publisert: 19. sep. 2011 0