Vårdugnad og sesongstart

Det må en liten dugnad til før sesongstart og vi satser på å få til en dugnad førstkommende helg 25 og 26 april fra kl 10:00 med klargjøring av flyplass og montering av fly. Dersom været fortsatt er bra frammover nærmeste dagene så er det ikke umulig at vi kan ta de første startene allerede denne helga.

Publisert: 20. april 2009 0

Nytt år, nye elever?

Det er nytt år og Nome Flyklubb har selvfølgelig behov for nye elever. Det jobbes for tiden med rekrutteringsmateriell og ting ser riktig så lyst ut for Nome Flyklubb denne sesongen. Mer info kommer.

Publisert: 13. mars 2009 0

Nome Flyklubbs nye hjemmeside

Endelig er vår nye hjemmeside her. Håper den faller i smak og at den kan gi klubben vår et sårt tiltrengt løft. Mange punkter er ennå ikke helt ferdige, så man kan vente oppdateringer på sidene fremover mot våren og den etterlengtede sesongstarten.

Publisert: 13. mars 2009 0

Diverse bilder fra tidligere år, 1

Vi har lagt ut endel bilder fra tidligere år. Sjekk dem gjerne ut. Vi gleder oss til å få lagt ut litt nyere bilder som også er endel bedre enn disse. Likevel, vel verdt en titt.

Publisert: 01. mars 2009 0

Diverse bilder fra tidligere år, 2