Vi flyr lørdag 10. september i Lunde

Publisert: 07. sep. 2011 av Anders Bergane

Førstkommende lørdag flyr vi seilfly i Lunde igjen. Det er meldt godvær(!) i noen dager og banen var brukbar allerede idag. Været ser bra ut for lørdagen og vi satser på å starte kl 10:00. Så har du lyst på litt seilflyging nå som det enda kan være noe som kan kalles for bra forhold, så møt opp i Lunde. Se vår kalender på høyresiden for info om tilgjengelige slepeflygere, instruktører og flygere!

Vil du få deg en prøvetur i seilfly?

Er du kanskje en av de som snakket med oss under Flydagen på Geiteryggen lørdag 20. august, eller er du bare en som kunne tenkt deg en prøvetur i seilfly? Ta kontakt med oss på post@nomeflyklubb.no og fortell oss at du vil fly, så avtaler vi resten per e-post. Vi håper at dette kan sørge for at de som vil teste ut seilflyging får gjort dette i høst, etter at all regnet har ødelagt for oss de to oppsatte helgene etter Flydagen.