Wings and Wheels 29. juni - 1. juli 2012

Pyroteknisk show med Yak-52 i forgrunnen.
Publisert: 30. jan. 2012 av Anders Bergane

Fredag 29. juni til søndag 1. juli arrangeres Wings and Wheels for 13. gang i Lunde i Telemark. Wings and Wheels arrangementet har blitt bedre og bedre for hvert år som har gått og vi prøver å toppe det nok en gang. Mer info om stevnet når detaljene kommer. Husk likevel å merke av datoen i kalenderen din. Vi sees i Lunde!

Wings & Wheels er Norges største fellestreff for Fly, Bil og MC treff som for første gang ble arrangert sommeren 2000. Treffet holdes på Lunde flyplass, i hjertet av Telemark, i vakre naturomgivelser langs Telemarkskanalen. Wings & Wheels arrangeres for 13. gang 29. juni - 1. juli 2012 og er Norges største Fly, Bil og MC treff med flere tusen besøkende.

Vi i Wings & Wheels prøver med dette treffet å vise både mangfoldet, samt det ypperste og mest ekstreme innen Motor- og Luftsport. Vi har etter hvert fått flere tusen trofaste deltagere som kommer for å treffe andre motor/fly- interesserte fra hele landet.

Etter fjorårets suksess følger Wings & Wheels på nytt opp med et nytt spektakulært Flyshow i år. Vi varmer opp på fredag med Modellflyoppvisning og Fly In som en opptakt til Flyshowet på lørdag.

Wings & Wheels har vært Norges største småflytreff de siste to årene. Flycampen har blitt en suksess, så dette kommer vi til å legge til rette for i år også. Også ved årets Wings & Wheels blir det mulig å bivåne alle flyene på nært hold for publikum.

Ellers blir Wings and Wheels spekket med velkjente innslag som Cruising, Burnout, Carwash, Photo-Shoot samt utstilling og bedømming av Amcar/Veteranbil og MC. Det blir selvsagt også "live" musikk fra scenen både fredag og lørdag.

Ellers så blir det som vanlig masse god og rimelig mat og drikke! Campingen og serveringa åpner kl 16.00 på fredag og stenger søndag kl 12.00.

Vi ønsker med dette alle velkommen til en flott Wings & Wheels helg i Lunde!

Wings and Wheels 2011